logo irivision
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوربین مداربسته برای باشگاه

شاید در نگاه اول نتوانیم ارتباط زیادی بین ورزش و دوربین مدار بسته پیدا کنیم ولی در ادامه خواهیم دید دوربین مداربسته برای باشگاه ورزشی میتواند کاملا ضروری باشد.

با توجه به اینکه باشگاه های ورزشی محل رفت و آمد روزانه بسیاری از افراد هستند و به طبع این مورد میتواند باعث ایجاد خطر هم شود. خطراتی از نوع مادی و یا معنوی، در ادامه به بررسی تمامی جنبه های این موارد را از جمله دلایل نصب، مزایا و معایب و چالش هایی که صاحبان باشگاه با آن روبرو هستند بپردازیم.

انواع دوربین های تحت شبکه آیریوژن

دلایل نصب دوربین مداربسته برای باشگاه ورزشی

نصب دوربین مداربسته برای باشگاه ورزشی عموما چهار دلیل میتواند داشته باشد که درمورد هرکدام مفصل صحبت خواهیم کرد.

نظارت بر رفتار ورزشکاران

در باشگاه های ورزشی به دلیل وجود افراد زیاد چه به طور همزمان چه در طول روز فضای مستعدی برای خطر است. یکی از خطرات احتمالی درگیری افراد باهم به دلایل متفاوت میتواند باشد که احتمال دارد به خطرات جانی و مالی منتهی شود. نصب دوربین مداربسته میتواند باعث بازداری افراد از بروز رفتارهای نامتناسب شود.

تمام تلاش ما برای پیش گیری از وقوع اتفاقات است ولی اگر که برخلاف میل ما اتفاق ناگواری افتاد فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته میتوانند مدارک بسیار خوبی برا اثبات اتفاقات باشند و همینطور به شدت به سرعت روند کارها کمک میکنند.

پیشگیری و پیگیری سرقت

یکی از مکان های مورد علاقه سارقان باشگاه های ورزشی هستند به دلیل اینکه این مکان ها عموما شلوغ هستند و هرفردی سرش گرم کار خودش است و به محیط اطرافش توجه چندانی ندارد. دوربین مداربسته برای باشگاه ورزشی میتواند تا حدی از وقوع سرقت جلوگیری کند ولی اگر هم که سرقتی شکل گرفت اگر دوربین ها دارای تکنولوژی تشخیص چهره باشند خیلی بهتر میتواند به صاحب باشگاه و افراد کمک کند.

نظارت بر چگونگی کارکرد کارکنان

دوربین های مداربسته همیشه برای پیشگیری از اتفاقات احتمالی توسط افراد خارجی نیست، بعضی از مواقع مالک باشگاه دوربین مداربسته را به منظور کنترل رفتار و کارکرد کارکنان خود نصب میکند. این مورد هم میتواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.

 

دوربین مداربسته در باشگاه
دلیل و اهمیت نصب دوربین مداربسته در مکان عمومی

 

چالش اصلی نصب دوربین مداربسته برای باشگاه ورزشی

یکی از راحت ترین جاها برای سرقت و دزدی در باشگاه های ورزشی اتاق رختکن آن است. در خیلی از مواقع اتاق هایی که کمد افراد در آن قرار دارد خالی است و کسی در آن مکان حاضر نیست، در نتیجه خیلی راحت میشود وسایل آن مکان را به سرقت برد.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع دوربین دام و بولت

احتمالا اولین راهی که به نظرمان میرسد نصب دوربین مداربسته در آن سالن یا اتاق است، ولی همه چیز این مسئله به این سادگی نیست. یک مشکل خیلی بزرگ سر راهمان وجود دارد و آن هم حریم شخصی افراد است. نصب دوربین در این مکان و نظارت بر آن با داشتن حریم شخصی کاملا در تناقض است و برای همین در بیشتر باشگاه ها نوشته “باشگاه مسئولیتی در قبال گم شدن وسایل شما ندارد” را می بینیم.

 

قیمت انواع دوربین مدار بسته برای باشگاه
انواع دوربین مدار بسته

 

ویژگی های دوربین مداربسته برای باشگاه ورزشی

یک سری از ویژگی های دوربین های مداربسته از ضرورت های مورد نیاز دوربین مداربسته برای باشگاه ورزشی است:

·         رزولوشن بالا

دلیل وجود این ویژگی این است در صورت اتفاق افتادن بعضی از حوادث، اگر بخواهند آن مسئله را پیگیری کنند بهتر است که دوربینی باشد که کیفیت بالایی از تصاویر بتواند ارائه بدهد.

·         تکنولوژی تشخیص چهره

از آنجایی که در بالاتر گفتیم اتفاقات زیادی در باشگاه های ورزشی میتواند بیوفتد که نیازمند استفاده از تصاویر ضبط شده باشد. در مواردی که سرقت صورت میگیرد این تکنولوژی به نیروهای پلیس و افراد دیگر کمک میکند تا بتوانند سارق را راحت تر پیدا کنند.

·         قابلیت ضد آب بودن

در باشگاه های ورزشی به دلیل تحرک افراد رطوبت زیادی در فضای باشگاه وجود دارد. اگر دوربین مداربسته برای باشگاه ورزشی ضد آب نباشد خراب میشود و هزینه های زیادی را روی دست مالک میگذارد.

·         قابلیت ضد ضربه بودن

این قابلیت تا حدی بستگی به نوع باشگاه ورزشی دارد. در باشگاه هایی که ورزش توپی در آن صورت میگیرد مانند باشگاه بسکتبال، والیبال، اسکواش، فوتبال و … اگر دوربین قابلیت ضد ضربه بودن را نداشته باشد احتمال از بین رفتن آن بسیار بالا میرود.

همه موارد بالا از مواردی هستند که الان شاهد انواع دوربین مداربسته برای باشگاه ورزشی هستیم که هرکدام یک ویژگی ای دارند.

برای خرید عمده دوربین مدار بسته آیریویژن تماس بگیرید

 

برای خرید عمده دوربین مدار بسته آیریویژن تماس بگیرید

جمع بندی

اگر مالک باشگاه ورزشی هستید و نمیدانید که برای باشگاه دوربین مداربسته تهیه کنید یا خیر و یا اگر که به باشگاه های ورزشی میروید و در آن دوربین مداربسته مشاهده میکنید این مقاله میتواند به شما در انتخاب و فهم دلیل وجود دوربین در این مکان ها کمک کند. دوربین های مداربسته به شدت میتوانند به کسب و کارها مانند باشگاه های ورزشی کمک کنند اگر قصد خرید دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت را برای کسب و کارهای خود دارید میتوانید با خرید از شرکت دوربین مداربسته آیریویژن بهترین کیفیت را تجربه کنید.

آیریویژن

سوالات متداول

  • چرا باید از دوربین های مدار بسته در باشگاه ها استفاده کرد؟

نصب دوربین مداربسته در باشگاه به امنیت افراد حاضر و تجهیزات باشگاه کمک بسیاری می کند، اما در زمینه حفظ حریم خصوصی افراد چالش هایی ایجاد می کند که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

  • نصب دوربین مداربسته در باشگاه قوانین خاصی دارد؟

برای نصب دوربین مداربسته برای محیط های اداری دوربین مدار بسته برای محیط های اداری و اماکنی مانند باشگاه ها باید حتما مجوز قانونی وجود داشته باشد و با استفاده از تابلو به تمامی افراد اطلاع از وجود دوربین مداربسته در آن مکان داده شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

10 پاسخ

    1. سلام و درود. شما می توانید از این انواع دوربین مدار بسته در محل کار، فروشگاه ها و منازل خود نیز استفاده نمایید. در صورت تمایل برای مشاوره تخصصی و تشخیص نیاز شما با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. 09338885008

  1. من برای باشگاهم قصد خرید دوربین دارم. چطوری باید سفارش بدم؟ گارانتی و ضمانت هم دارید؟

    1. سلام و درود. دوربین های مداربسته آیریویژن با بهترین کیفیت و گارانتی خدمت شما ارائه خواهند شد. برای سفارش و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته و مشاوره اختصاصی با مشاورین ما تماس بگیرید. 09338885008

  2. سلام. قیمت دوربین ها چطوره؟ برای سفارش باید چیکار کنم؟

  3. من قصد خرید دستگاه ضبط برای دوربین مداربستمو دارم. قیمت ها به چه صورت هست؟ گارانتی هم دارید؟

    1. سلام و درود. دستگاه ضبط دوربین در آیریویژن با تنوع بالا و بهترین کیفیت به همراه گارانتی خدمت شما ارائه خواهند شد. برای سفارش و اطلاع از قیمت دستگاه ضبط دوربین و مشاوره اختصاصی با مشاورین ما تماس بگیرید. 09338885008

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *