logo irivision
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

خرید دوربین مدار بسته ارزان در تهران

خرید دوربین مدار بسته ارزان تهران

دوربین مداربسته، یک سیستم امنیتی است که به شما امکان می دهد همیشه مراقب خانه یا کسب و کار خود باشید. سیستم‌های امنیتی شامل مانیتورها و دوربین‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند، رویدادها را بصورت ضبط شده یا زنده مشاهده کنید. دستگاه ضبط دوربین یکی دیگر از اجزا ضروری سیستم امنیتی است که فیلم را بایگانی می‌کند. می‌توانید برای خرید دوربین مدار بسته ارزان تهران از نمایندگی آیریویژن اقدام نمایید. در ادامه ما درباره‌ی این موضوع اطلاعات لازم را به شما خواهیم گفت.

 

خرید دوربین مدار بسته ارزان تهران
مکان های مناسب دوربین مدار بسته

 

دوربین مدار بسته مناسب چه مکان هایی است؟

موقعیت یابی دوربین‌های امنیتی، نقش مهمی در ارائه نظارت کافی دارد. بنابراین، مهم است که بدانید چه موقعیت‌هایی می‌توانید دوربین‌ها را جهت امنیت خانه قرار دهید. در اینجا توصیه‌هایی در این خصوص ارائه شده است.

دوربین های مدار بسته را جلوی درب ورودی نصب کنید.

حدود 34 درصد از سارقان از درب ورودی وارد می‌شوند، بنابراین شما قطعاً به یک دوربین امنیتی برای نظارت نیاز دارید. در واقع، این محل مهم‌ترین مکان برای قرارگیری دوربین امنیتی در خارج از خانه است. دوربین خود را در ارتفاع مناسب قرار دهید تا از تخریب دوربین توسط سارق، جلوگیری شود.

دوربین ها را نزدیک پنجره های رو به خیابان قرار دهید.

برخی از سرقت‌ها، از طریق پنجره‌ها انجام می‌شوند. سارقان به دنبال ورود به ساختمان، از پنجره‌هایی هستند که کمتر در معرض دید است. بدین ترتیب، بدون مزاحمت عابران و خودروهای در حال عبور، وارد ساختمان می‌شوند. نصب دوربین مدار بسته نزدیک پنجره ها، می تواند به شما در ایمن ماندن محیط زندگی و کارتان، موثر باشد.

برای ایمن‌تر کردن خانه‌تان، مکان‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در چیدمان دوربین امنیتی در نظر بگیرید. از آن جمله می توان به گاراژ، زیر زمین و طبقات اشاره کرد. در نظر داشته باشید که نمی‌توان به طور دقیق تشخیص داد که برای این مناطق به چند دوربین امنیتی نیاز است. زیرا به انواع دوربین‌های امنیتی و نحوه مکان یابی دوربین‌های خارجی نیز بستگی دارد.

هنگام خرید دوربین مدار بسته ارزان تهران، کارشناسان نمایندگی آیریویژن، راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند کرد.

مزایای خرید دوربین مدار بسته ارزان 

دوربین های امنیتی جزء ضروری برای برقراری امنیت به شمار می روند. دوربین‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که با ویژگی‌ها و قیمت‌های بسیار متفاوتی ارائه می‌شوند.

شما به سادگی می‌توانید از مزایای خرید دوربین مدار بسته ارزان تهران بهره‌مند شوید. برخی از این دوربین‌ها حتی دارای ویژگی‌های با تکنولوژی بالا مانند دید در شب و کیفیت فیلمبرداری فول اچ دی هستند. اما آیا باید یک دوربین امنیتی ارزان بخرید؟ در اینجا چند مورد از ویژگی‌های برتری که دوربین‌های امنیتی می‌توانند داشته باشند، آورده شده است.

رزولوشن فول اچ دی

دوربینی با رزولوشن 1080p HD تصویری فوق العاده واضح از هر چیزی که در اطراف ملک شما می‌گذرد، به شما می‌دهد.

سنسورهای حرکتی

برخی دوربین‌ها، دارای سنسورهایی هستند که از فناوری حسگر حرارتی یا فراصوتی برای تشخیص حرکت استفاده می‌کنند. یک دوربین امنیتی هوشمند، حتی می‌تواند در صورت احساس فعالیت مشکوک، به تلفن شما اعلان ارسال کند.

 

انواع دوربین های تحت شبکه آیریوژن

 

تشخیص چهره

دوربین مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره، از هوش مصنوعی (AI) برای تمایز بین انسان، حیوان و هر جسم متحرک دیگری استفاده می‌کند. این به کاهش آلارم‌های کاذب یا هشدارهای حرکتی ناشی از حرکت حیوانات خانگی، توسط حسگرهای آن به شما کمک می‌کند.

افزونه‌های امنیتی

برخی دوربین‌های ارزان، دارای افزونه‌هایی مانند زنگ هشدار یا نورافکن هستند که در صورت وجود فعالیت مشکوک فعال می‌شوند. گاهی اوقات صداهای بلند یا نورهای روشن می توانند برای ترساندن مزاحمان کافی باشند.

دید در شب

برخی دوربین مدار بسته ارزان از فناوری تشخیص گرما برای ارائه تصاویر واضح در شب استفاده می‌کنند.

بدون سیم

دوربین‌های امنیتی بی سیم، همیشه بدون باطری نیستند. یک دوربین بدون سیم، می‌تواند از باتری های قابل شارژ یا قابل تعویض استفاده کند. اگر دوربین شما بدون سیم نیست، یک عملکرد پشتیبان باتری به آن اجازه می‌دهد در زمان قطع برق کار کند. در نظر داشته باشید که باید به عمر باتری آن توجه کنید.

فضای ذخیره‌سازی ابری

هنگام فروش دوربین مدار بسته ارزان تهران، برخی از فروشندگان، طرح ذخیره‌سازی ویدیو را ارائه می‌کنند. با فضای ذخیره‌سازی ابری، می‌توانید از تلفن هوشمند یا دستگاه تلفن همراه خود به فیلم دسترسی داشته باشید.

این دوربین های ارزان و کارآمد، از کلیپ‌های شما به‌طور خودکار پشتیبان‌گیری می‌کنند. با این حال، توجه داشته باشید که برخی از شرکت‌‌ها ممکن است فقط هفت روز مهلت قبل از حذف کلیپ‌‌های روی دوربین را، حفظ کنند.

اسلات کارت MicroSD

اگر نمی‌خواهید هزینه ماهانه برای ذخیره سازی ابری بپردازید، دوربینی تهیه کنید که از کارت microSD برای ذخیره سازی محلی استفاده می‌کند. هنگام خرید دوربین مدار بسته ارزان تهران، می توانید این گزینه را از نمایندگی آیریویژن بخواهید.

نظارت حرفه‌ای

یک شرکت امنیتی که نظارت حرفه‌ای را ارائه می‌کند، فیلم‌های دوربین شما را زیر نظر دارد و در صورت بروز شرایط اضطراری در خانه با شما و پلیس تماس می‌گیرد.

 

خرید دوربین مدار بسته ارزان تهران
امکانات دوربین مداربسته آیریویژن

 

صدای دو طرفه

صدای دو طرفه به شما امکان می‌دهد با افرادی که در طرف دیگر دوربین قرار دارند، صحبت کنید. این به شما امکان می‌دهد کارهایی مانند گفتگو با افراد در خانه خود یا مقابله با مزاحمان احتمالی با استفاده از صدای خود را انجام دهید.

میدان دید گسترده

این ویژگی به دوربین شما کمک می‌کند تا فضای وسیعی در اتاق نشیمن یا حیاط جلویی شما قابل کنترل شود؛ به عنوان مثال دوربین مداربسته برای خانه ممکن است میدان دید وسیع 130 درجه یا بیشتر داشته باشد.

دوام دوربین مداربسته

دوام برای یک دوربین امنیتی در فضای باز بسیار مهم است. دوربینی که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است، باید در برابر آب و هوا مقاوم باشد.

ویژگی های هوشمند

اگر می‌خواهید دوربین امنیتی شما بخشی از یک سیستم امنیتی مناسب باشد، باید با سایر دستگاه‌های هوشمند شما مانند قفل‌ها و چراغ‌های هوشمند ارتباط برقرار کند.

 

فروش دوربین مدار بسته ارزان تهران
فروش دوربین مداربسته ارزان تهران آیریویژن

 

آیا خرید دوربین مدار بسته ارزان قیمت کار درستی است؟

دوربین‌های ارزان قیمت، معمولاً ادعا می‌کنند که ویژگی‌های مشابه دوربین‌های برتر خود را دارند، اما این ادعاها اغلب گمراه‌ کننده هستند. برای مثال، حتی اگر دوربین ادعا می‌کند که با وضوح 1080p HD (فول اچ‌دی) فیلم می‌‌گیرد، اگر دوربین دارای سنسورهای تصویر با کالیبر بالا نباشد، ممکن است کلیپ‌های ویدیویی آن همچنان تار به نظر برسند. خرید دوربین مدار بسته ارزان در تهران یکی از کارهایی است که به نظر سخت می آید ولی اگر با همه جوانب این کار آشنا باشید راحت تر می شود.

با این حال، ممکن است به همه ویژگی‌هایی که یک دوربین فوق‌ العاده ممکن است ارائه دهد، نیاز نداشته باشید. اگر بودجه کمی دارید، نیازی نیست تا برای ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید، هزینه بیشتری بپردازید. به عنوان مثال، برخی از دوربین‌های امنیتی گران قیمت، دید در شب رنگی را ارائه می‌دهند. در حالی که دید در شب رنگی می‌تواند مناسب باشد، اما حیاتی نیست. زیرا بسیاری از دوربین‌ها می‌توانند فیلم‌های بسیار شفاف را به صورت سیاه و سفید در شب ضبط کنند.

خرید دوربین مدار بسته ارزان در تهران

هنگام خرید دوربین مدار بسته ارزان تهران، ویژگی‌‌های دوربینی که می‌خواهید، به عواملی مانند وضعیت زندگی شما و آنچه می‌خواهید نظارت کنید، بستگی دارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک دوربین امنیتی در فضای باز با دید در شب داشته باشید تا فعالیت های مشکوک را در تاریکی شناسایی کند.

برخی از دوربین‌های ارزان ‌قیمت ممکن است بسیاری از این ویژگی‌‌ها را داشته باشند، اما این گونه از دوربین‌های ارزان ‌قیمت، عموماً نمی‌توانند به طور موثر از این مشخصات استفاده کنند. به عنوان مثال، یک دوربین ارزان قیمت با دید در شب ممکن است ضبط‌ های تاری در شب را ارائه دهد.

 

021-49075000

 

نمایندگی آیریویژن در تهران و فروش دوربین مدار بسته ارزان تهران

بهترین دوربین‌های امنیتی خانه، برای ساختمان‌های مختلف و ساکنان آن متفاوت است. انتخاب مناسب برای خانه شما به نیازهای امنیتی خاص، ترجیحات و بودجه شما بستگی دارد. اگر در یک خانه بزرگ با حیاط بزرگ زندگی می‌کنید، ممکن است یک سیستم دوربین امنیتی پیچیده با دوربین‌های داخلی و خارجی داشته باشید.

اما اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید، سیستم نظارتی شامل یک دوربین مدار بسته ارزان قیمت برای شما کافی می باشد. مهمترین چیز این است که دوربین شما در صورت نیاز، به خوبی کار کند. به همین دلیل است که شاید ایده خوبی نباشد که به یک دوربین ارزان قیمت برای ایمنی خانه خود اعتماد کنید.

در حالی که ممکن است با در نظر گرفتن بودجه بیشتر برای دوربین یک شرکت امنیتی قابل اعتماد، خیالتان راحت باشد که دوربین مدار بسته تهیه شده، از قطعات باکیفیت و مطمئن ساخته شده است. فروش و خرید دوربین مدار بسته ارزان تهران در نمایندگی آیریویژن در تهران، همراه با مشاوره‌های لازم بوده و با قیمتی مناسب عرضه می‌شود. دوربین مداربسته آیریویژن با بهترین کیفیت و جدیدترین تکنولوژی‌ها شناخته شده است.

آیریویژن

منبع: mobilevideoguard

سوالات متداول

  • آیا در دوربین های مدار بسته ارزان هم امکانات بلندگوی دوطرفه وجود دارد؟

بله دوربین مدار بسته ارزان آیریویژن دارای بلندگوی دوطرفه می باشد.

  • آیا خرید دوربین مدار بسته ارزان قیمت کار درستی است؟

ممکن است به همه ویژگی‌هایی که یک دوربین فوق‌ العاده ممکن است ارائه دهد، نیاز نداشته باشید. اگر بودجه کمی دارید، نیازی نیست تا برای ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید، هزینه بیشتری بپردازید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *