logo irivision
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

قیمت دوربین مدار بسته برای خانه

دوربین مدار بسته برای خانه

دوربین مداربسته برای خانه یا محل کار از مهم ترین ابزار های امنیتی است که اگر قصد تهیه آن را دارید این مطلب برای شماست. قبل از اینکه واقعاً روی سیستم دوربین مدار بسته سرمایه گذاری کنید، باید به این فکر کنید که چه چیزی را می خواهید نظارت کنید و برای تماشای آن به چه چیزهایی نیاز دارید. تعداد دوربین هایی که می خواهید، احتمالا اولین سوالی است که باید به ذهنتان خطور کند.

  • آیا روی یک اتاق در خانه تمرکز دارید یا باید چندین قسمت مختلف خانه را زیر نظر داشته باشید؟
  • آیا نیاز به نظارت بر فعالیت در فضای باز و همچنین فضای داخلی دارید؟

تمامی این موارد می تواند بر قیمت دوربین مداربسته تاثیرگذار باشد. سوال دیگری که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشد این است که قیمت دوربین مداربسته برای خانه چقدر است? ما تصمیم گرفته ایم در این مطلب به تمامی سوال های شما پاسخ دهیم؛ همراه ما باشید.

 

دوربین مداربسته در منازل
انواع دوربین مدار بسته خانگی

 

انواع دوربین مدار بسته مخفی برای خانه

دوربین های مداربسته مخفی، در دو نوع سیمی یا بی ‌سیم تولید می شوند و برای نصب آن ها، به تنظیماتی نیاز دارید که بستگی به مکان قرار دادن دوربین و میزان قابل مشاهده بودن آن، دارد. نصب دوربین مدار بسته سیمی ممکن است دشوارتر باشد. ضمن آنکه سیم های دوربین اگر در معرض دید باشند، می توانند چالش هایی را ایجاد کنند.

 با این حال، هنگام انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل (Home Security Camerasباید در نظر داشته باشید که دوربین با سیم معمولاً تصویری با کیفیت بالاتر نسبت به دوربین های بی سیم دارد، زیرا سیگنال های آن در هوا حرکت نمی کند. دوربین ‌های بی ‌سیم انعطاف ‌پذیری بیشتری دارند، اما پخش از دستگاه‌ های دیگر مانند اینترنت بی ‌سیم و تلفن ‌های بی‌سیم، می‌ توانند سیگنال دوربین بی‌ سیم را قطع کند.

همچنین، به خاطر داشته باشید که اگر تصمیم به خرید دوربین مدار بسته کوچک و سیستم بی سیم دارید، این احتمال وجود دارد که فیدهای ویدیوی شما توسط دیگران رهگیری شود. اینکه شخص دیگری بر فعالیت شما در خانه نظارت داشته باشد یا اینکه بفهمد در خانه هستید یا نه، هدف از داشتن دوربین های امنیتی را معکوس می کند.

اگر نگران امنیت شخصی خود هستید، می توانید با متخصصان دوربین مداربسته مشورت کنید تا ببینید بهتر است که سیستم بی سیم خود را رمزگذاری کنید یا خیر؟ دوربین ‌های بزرگ ‌تر قابل مشاهده خواهند بود و افراد معمولاً آن ها را در خارج یا در محلی نصب می‌کنند که رهگذران می ‌دانند تحت نظارت تصویری هستند.

 

چه تعداد دوربین مدار بسته برای منازل نیاز است
تعداد مناسب دوربین مداربسته برای خانه

 

تعداد دوربین مدار بسته برای خانه

وقتی نوبت به نصب دوربین مداربسته برای خانه می ‌رسد، یک انتخاب یکسان و مناسب برای همه وجود ندارد. متخصصان امنیتی معمولاً بین دو تا شش دوربین امنیتی برای املاک مسکونی و بین 8 تا 64 دوربین برای املاک تجاری را بسته به اندازه محیط توصیه می‌ کنند.

به طور کلی، پاسخ صحیح، به اندازه دارایی، بودجه و نیازها و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. پاسخ دادن به این سوال آسان نیست، بنابراین بسیاری از مردم ترجیح می دهند از آن صرف نظر کنند و اجازه دهند همه چیز با شکل گیری سیستم امنیتی خانه آشکار شود.

در نظر گرفتن این رویکرد به دلیل عدم برنامه ریزی، ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد. حداقل باید بتوانید تعیین کنید که آیا به چهار دوربین یا بیشتر نیاز دارید، زیرا این امر تعیین می کند که آیا یک ضبط کننده چهار کاناله یا هشت کانالی خریداری کنید. در غیر این صورت، علاوه بر داشتن سخت افزار اضافی، باید برای ارتقاء نیز هزینه بیشتری بپردازید.

با برنامه‌ ریزی دقیق، می توانید اطمینان حاصل کنید که خریدها و چیدمان دوربین ها برای موقعیت خاص شما بهینه شده است. در اینجا چند سوال وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه تعداد دوربین امنیتی برای سیستم امنیتی خانه خود نیاز دارید:

 

قیمت و بودجه دوربین مداربسته برای خانه

ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد دارید چه مقدار پول برای سیستم امنیتی خانه خود خرج کنید و چه مبلغی برای راه اندازی آن صرف می شود. اگر به دنبال دوربین مداربسته ارزان قیمت با کیفیت بالا و یا پکیج های اقتصادی هستید بهتر است ابتدا نیاز های خود را در لیستی تهیه بفرمایید تا هنگام خرید دوربین مدار بسته سردرگم نشوید.

 

برای خرید عمده دوربین مدار بسته آیریویژن تماس بگیرید

 

برای خرید عمده دوربین مدار بسته آیریویژن تماس بگیرید

کدام مناطق تحت نظارت شما قرار خواهند گرفت؟

در حالی که بودجه خود را کنار می گذارید، باید به تمام مناطقی فکر کنید که دوربین های امنیتی، برای بهبود امنیت خانه شما باید آن ها را پوشش دهند. متخصصان امنیتی می توانند به شما کمک کنند تا نقاط متداول برای قرار دادن دوربین در داخل و خارج خانه را شناسایی کنید، از جمله حیاط ، ورودی، راهرو، گاراژ، حیاط پشتی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، راهروهای داخلی و اتاق کار و گاو صندوق باید در نظر گرفته شوند.

 

کدام دوربین های مدار بسته چندکاره هستند؟

 

انواع دوربین های تحت شبکه آیریوژن

 

گاهی می توانید با یک تیر چند نشان بزنید و با کمک یک دوربین چندین منطقه را تحت نظر بگیرید. به عنوان مثال، درب و حیاط جلو و راهرو، به راحتی به جای سه دوربین، با یک دوربین با کیفیت بالا پوشانده می شود.

احتمالاً مناطق دیگری نیز وجود دارد که می ‌توان آنها را با یک دوربین پوشاند، یا از طریق قرار دادن دوربین استراتژیک برای مشاهده چندین اتاق یا مکان یا با نصب یک لنز چشم ماهی یا دوربین PTZ  با دید 360 درجه آن ها را کنترل کرد.

یکی دیگر از مواردی که باید دوربین مداربسته برای خانه داشته باشد قابلیت دید در شب است، قابلیتی که میتواند امنیت خانه و خانواده را چند برابر حفظ کند. قیمت دوربین مداربسته دید در شب بستگی به میزان کیفیت این دوربین و نوع تکنولوژی دید در شب آن دارد.

دنبال راهی باشید که بتوانید تعداد دوربین مداربسته برای خانه را با قرارگیری استراتژیک آن به حداکثر برسانید.

ممکن است متوجه شوید که اتاق نشیمن و راهرو نیز تنها به یک دوربین مشترک نیاز داشته باشند. در حالی که یکی از طرفین خانه و قسمتی از حیاط خلوت نیز می تواند به اندازه کافی با یک دوربین پوشش داده شود.

تعداد دوربین هایی که در اختیار دارید، اندازه ضبط کننده را برای خرید تعیین می کند. شما هرگز نباید در خرید یک ضبط کوچکتر، حتی متناسب با بودجه خود، سهل انگاری کنید. خرید یک ضبط کننده کوچکتر به این معنی است که باید به دوربین های کمتری بسنده نمایید.

برخی دوربین های مدار بسته دارای نرم افزار های موبایل یا دسکتاپ هستند که شما عزیزان باید قبل از خرید به این مورد نیز توجه داشته باشید. امروزه انواع نرم افزار های دوربین مداربسته ای در بازار موجود می باشد دو مدل محبوب این نرم افزارها عبارت اند از vms آیریویژن و cms آیریویژن.

 

دوربین مدار بسته را کجا نصب کنیم
مکان مناسب نصب دوربین مدار بسته

بهترین مکان نصب دوربین مداربسته برای خانه

پس از تعیین منطقه یا مناطقی که باید نظارت شوند، مهم است که سیستم امنیتی را به درستی راه اندازی کنید. نصب ضعیف، هیچ نتیجه ای برای شما به همراه نخواهد داشت و اگر تا به حال تجربه ای در زمینه الکترونیک نداشته اید، بهترین کار این است که این بخش از کار را به یک تکنیسین حرفه ای بسپارید.

شما می توانید به سادگی از خدمات نمایندگی دوربین مدار بسته آیریوژن، بهره برده و برای خرید و نصب انواع دوربین مداربسته از کارشناسان مجرب آن، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

چرا نصب دوربین مدار بسته ضروری است؟
اهمیت دوربین مدار بسته برای منازل

 

بهترین دوربین برای هر بخش از خانه

برای تشخیص بهترین نوع دوربین برای خانه ی خود بهتر است که در ابتدا خانه را به بخش های مختلف تقسیم بندی کنید. به طور کلی میتوان یک خانه را به فضای درونی و بیرونی تقسیم کرد؛ برای بخش های بیرونی بهترین انتخاب دوربین های outdoor است؛ این دوربین ها به نحوی طراحی شده اند که در مقابل تغییر شرایط هوایی و گرد و غبار مقاوم باشند.

یکی از پرفروش ترین مدل های دوربین مدار بسته آیریویژن دوربین مینی دام IV-SFD5100 آیریویژن می باشد که دارای دوربین مقاوم در برابر تغییرات آب‌و‌هوایی می باشد.

برای تقسیم بندی داخلی باید توجه کنید که در بخش هایی مانند استخر و جکوزی نصب دوربین ممنوع است، برای دیگر بخش های داخلی خانه دوبین های دام یا تورت مناسب هستند. اگر قصد نصب دوربین روی دیوار را دارید؛ می توانید از دوربین های بولت استفاده کنید که نمای زیباتری نیز دارند.

 

اهمیت نصب دوربین مدار بسته برای خانه

بسیاری از سیستم های دوربین بدون پیچیدگی هستند. بنابراین ممکن است بتوانید خودتان تجهیزات را نصب کنید. مراحل نصب بسته به مدل متفاوت است، بنابراین بهتر است به دستورالعمل ها پایبند باشید.

  • محل قرار دادن لنز دوربین مهم است.
  • فاصله دوربین از سوژه، باید به دقت در نظر گرفته شود و مطمئن شوید که مناطق مناسب در فوکوس هستند و به وضوح قابل مشاهده هستند.
  • اگر دوربین را روی دیوار یا سازه نصب می‌کنید، مطمئن شوید که به درستی ثابت شده است تا دوربین تکان نخورد و تصویر را مخدوش نکند.

دوربین ‌های فضای باز می‌ توانند مجرمان را از هرگونه تلاش برای نفوذ باز دارند، و مناطق وسیعی را پوشش دهند.

اما دوربینی که در بیرون قرار می‌گیرد باید پوشش مناسبی برای محافظت در برابر عوامل جوی داشته باشد. روکش های محکم نیز می توانند از دستکاری یا خرابکاری جلوگیری کنند.

از سویی دیگر، بسته به موارد زیر ممکن است به دوربین های اضافی نیاز داشته باشید:

اندازه خانه: یک خانه بزرگتر برای نظارت موثر به دوربین های داخلی بیشتری نیاز دارد.

اندازه فضای باز منزل: ممکن است به دوربین های بیشتری در فضای باز نیاز داشته باشید تا نظارت دوربین ها کاملا موثر انجام شود.

تعداد ساختمان های بیرونی: دوربین های فضای باز، باید برای نظارت بر یک سوله یا کارگاه کافی باشند. اما اگر چندین ساختمان خارجی دارید، ممکن است به دوربین های بیشتری نیاز داشته باشید.

 

نوع دوربین مداربسته برای خانه

لنزهای زاویه باز، میدان دید بیشتری نسبت به لنزهایی با میدان محدود ارائه می دهند، بنابراین کمتر به لنزهای با دید محدود نیاز خواهید داشت. همچنین باید عوامل دیگری مانند ضبط خودکار، تشخیص حرکت، مقاومت در برابر آب و هوا، دید در شب، در دسترس بودن برنامه، اتصال WiFi و وضوح HD را در نظر بگیرید.

 

محدودیت پهنای باند

اگر از دوربین‌ های بی‌ سیم استفاده می ‌کنید، اطمینان از عملکرد بهینه، به تعداد اتصال به پهنای باند شبکه شما بستگی دارد.

 

نصب دوربین مداربسته در مشاعات

آیا شما برای ساختمان خود نیاز به نصب دوربین مداربسته در مشاعات دارید؟ باید بدانید که این کار نه تنها منع قانونی ندارد بلکه برای رعایت امنیت ساختمان عملی مثبت به حساب می آید.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای مشاعات ساختمان خود را دارید؛ ابتدا باید بدانید که به تمامی راهروها، آسانسور، پارکینگ، پشت بام و حیاط جلویی و پشتی ساختمان، مشاعات گفته می ­شود. نصب دوربین مداربسته در این اماکن باید با هماهنگی تمامی ساکنان و تایید مدیر ساختمان انجام شود. توجه کنید که برای نصب دوربین مداربسته در راهروها ممکن است زاویه دوربین در راستای درب یک واحد باشد، که در این صورت برای نصب دوربین مداربسته نیاز به کسب اجازه از واحد مذکور خواهد بود.

به تعداد و زاویه انواع دوربین مداربسته برای نصب در مشاعات باید دقت شود، به گونه ای که برای پارکینگ آپارتمان تمامی وسایل نقلیه ی موجود و درب های انباری در زاویه دید دوربین باشند. اگر دوربینی را برای نصب در پارکینگ تهیه می کنید باید حتما دارای قابلیت دید در شب باشد و لنز قدرتمندی را دارا باشد تا توانایی تشخیص چهره افراد را داشته باشد.

نکته مهم این است که در صورت نصب دوربین مداربسته در مشاعات باید به وسیله تابلو یا نشانه ای افراد را حتما از وجود دوربین مداربسته در آن مکان مطلع کنید.

 

قیمت دوربین مدار بسته خانگی
قیمت دوربین مدار بسته منازل

 

قیمت دوربین مدار بسته خانگی

اکنون که تعداد دوربین های مورد نیاز خود را می دانید، گام بعدی این است که تعیین کنید آیا سیستم دوربین مدار بسته، متناسب با بودجه شما است یا خیر؟ اگر بودجه دارید، باید نصب دوربین را نیز به یک متخصص حرفه ای بسپارید.

اما اگر بودجه شما محدود است، توصیه می شود ابتدا ضبط کننده مناسب و سپس دوربین ها را تهیه کنید. این بدان دلیل است که می ‌توانید بعداً دوربین‌ های بیشتری خریداری کنید و به سادگی آنها را به ضبط وصل کنید، البته تا زمانی که ضبط‌کننده ‌ای که خریداری کرده ‌اید اندازه مناسبی داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر بودجه مشخصی دارید و می خواهید پنج دوربین در فضای باز و دو دوربین داخلی نصب کنید، باید یک ضبط کننده 8 کاناله بخرید. اگر بودجه به شما اجازه نمی دهد که دستگاه ضبط و همه دوربین ها را تهیه کنید، فقط باید مطمئن شوید که ضبط کننده صحیح را خریداری کرده اید تا زمانی که می خواهید دوربین های بیشتری را در آینده اضافه کنید، این امکان را داشته باشید.

توجه کنید که تهیه یک ضبط کننده 4 کاناله، می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، ضمن آنکه باعث کاهش کارایی سیستم نظارتی شما خواهد بود. زیرا شما فقط می توانید حداکثر 4 دوربین داشته باشید.

 

چرا آیریویژن بهترین برند دوربین مدار بسته برای منزل است؟

ما به شما بهترین دوربین های مداربسته برای خانه را برای شما عزیزان معرفی کردیم.آیریویژن یکی از برندهای معتبر دوربین مدار بسته برای منازل است که امکانات کامل و به روز شده را ارائه کرده و خدمات پس از فروش مناسبی را برای خریداران، فراهم می نماید. هچنین برای اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته برای خانه یا محل کارتان می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

آیریویژن

سوالات متداول

  • انواع نرم افزارهای دوربین مدار بسته که  در بازار موجود می باشد، کدام اند؟

دو مدل محبوب از انواع نرم افزارهای دوربین مدار بسته عبارت اند از vms آیریویژن و cms آیریویژن.

  • لنز دوربین مدار بسته برای خانه چه نوع لنزی باید باشد؟

لنزهای زاویه باز، میدان دید بیشتری نسبت به لنزهایی با میدان محدود ارائه می دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *