logo irivision
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

انواع دوربین مدار بسته ارزان

انواع دوربین مداربسته ارزان

از سال 1942 كه انواع دوربین مدار بسته در كارخانجات ساخت موشك ارتش نازی مورد استفاده قرار گرفتند؛ این وسیله‌های نظارتی به تدریج در جهان مطرح شدند. امروزه در اكثر مكان‌های تجاری، مسكونی، امنیتی و غیره، ردپایی از آن‌ها را می‌توان یافت. وجود این دوربین‌ها قطعا احساس امنیت بیشتری را در اشخاص نهادینه خواهد كرد. اما یكی از فاكتورهای مهم، هزینه‌ای است كه باید برای خرید آن‌ها پرداخت شود. در این مقاله با معرفی تنوع دوربین های اقتصادی و ارزانترین دوربین مداربسته ، نگرانی شما را هنگام خرید این محصول، برطرف خواهیم كرد.

 

ویژگی دوربین مدار بسته خوش قیمت و با کیفیت
ویژگی دوربین مدار بسته اقتصادی

 

ویژگی انواع دوربین مدار بسته ارزان با كیفیت

كیفیت، بی شك نباید فدای ارزان بودن قیمت شود. بهترین خرید، زمانی صورت می‌گیرد كه هر دو مورد این شاخصه‌ها، در نظر گرفته شوند. باید به این مسئله توجه كنید كه قیمت بالاتر دوربین مدار بسته، لزوما به معنی مناسب بودن آن برای شما نیست. فاكتور‌های بسیاری مانند ابعاد محیطی كه دوربین در آن نصب می‌شود و تكنولوژی به كار رفته در دستگاه؛ باید در انتخاب دوربینی مناسب، در نظر گرفته شوند.

 

برای خرید عمده دوربین مدار بسته آیریویژن تماس بگیرید

 

برای خرید عمده دوربین مدار بسته آیریویژن تماس بگیرید

 

ویژگی‌هایی مانند ضدآب بودن و ضدگردوغبار بودن، امکان ذخیره‌سازی در کارت‌های microSD/SDHC/SDXC 5 ، میکروفون داخلی، فشرده‌سازی صوتی ،دارای حالت شب و روز و … برخی از ویژگی‌های برند آیریویژن می‌باشد که در ادامه این ویژگی‌ها را برایتان شرح داده‌ایم:

  • وضوح تصویر بالا و زاویه عریض فیلم برداری

امروزه، حتی ارزان‌ترین تلفن‌های همراه نیز از ویژگی فیلم برداری HD برخوردار هستند. پس چرا شما نباید همین توقع را از دوربینی امنیتی و مدرن داشته باشید؟ HD، یا وضوح بالا به معنی رزولوشن 1080 پیكسل است. فیلم گرفته شده با دوربین‌های دارای كیفیت HD كاملا قابل تشخیص و واضح است كه به شما یا ماموران قانون، این امكان را می‌دهد تا كوچك‌ترین جزئیات را بررسی كنید. همچنین بهتر است دوربین‌های مدار بسته ای با زاویه دیدی عریض انتخاب كنید. این دوربین ها فضای بیشتری را پوشش داده و شما را از نصب دوربین‌های بیشتر بی‌نیاز خواهند كرد و مشکل شما با یک دوربین مداربسته ارزان حل می شود.

  • دوربین مدار بسته مجهز به تكنولوژی وایرلس

زمانی كه دوربین تنها با قطع یك سیم از دسترس خارج شود، کیفیت بالای تصویر بی فایده خواهد بود. در بین انواع دوربين مدار بسته، بهترین دوربین مدار بسته، دوربینی است كه فیلم ضبط شده را به شكل وایرلس و بدون كاهش كیفیت، منتقل كند. همچنین دوربین‌های وایرلس و سیستم های دوربین‌های امنیتی مشابه، معمولا به وسیله سیستم كنترل از راه دور، مدیریت می‌شوند. به علاوه مدل‌های كوچك تر این دستگاه‌ها را می توان در خودرو نصب كرده و با این كار وسیله نقلیه نیز از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود.

 

انواع دوربین های تحت شبکه آیریوژن

 

  • دوربین مدار بسته مجهز به دید در شب یا نور كم

استفاده از دوربین هایی با تكنولوژی دید در شب یا حداقل توانایی دید در نور كم، امنیت محیط را بسیار افزایش خواهد داد. بر خلاف آنچه در فیلم ها و سریال ها مشاهده می كنید؛ این دوربین ها، ویدیو تک رنگ یا مونوكروم سبز، تولید نمی كنند. تصویر برداری اكثر این دوربین ها، به صورت سیاه و سفید انجام می شود. سیستم هایی با تكنولوژی پیشرفته تر، مجهز به دید حرارتی هستند. این دوربین ها مختص مكان های كاملا تاریك می باشند كه دوربین های با دید شب، امكان تصویر برداری از آن ها را ندارند. البته، این شاخصه برای همه منازل لازم نبوده و بیشتر برای مكان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت دوربین مداربسته دید در شب با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

  • دسترسی از دور و امكان پشتیبانی گیری یا بكاپ

دسترسی از راه دور به فیلم دوربین مدار بسته و مشاهده تصویر زنده آن، امری ضروری است. تقریبا تمام دوربین های مدرنی كه در منازل نصب می شوند؛ مجهز به نوعی اپلیكیشن همراه هستند. این اپلیكیشن ها درجه های متفاوتی از نظارت را در دسترس شما قرار می دهند. این بدان معناست كه شما از تلفن همراه خود، حتی اگر در شهری دیگر باشید؛ به ویدیو زنده دوربین مدار بسته، دسترسی خواهید داشت. در بعضی دوربین ها، قابلیت فعال یا غیر فعال كردن از راه دور نیز، وجود دارد. دوربین های مدار بسته با كیفیت، همچنین به شما این امكان را می دهند تا از ویدیو ضبط شده برای استفاده های احتمالی، بكاپ بگیرید.

  • تجهیز به بلندگو یا اسپیكر

شاید مجهز بودن دوربین مدار بسته به اسپیكر در اولین نگاه بی معنی به نظر برسد. اما با وجود این قابلیت در این سیستم، دیگر نیازی به صحبت با ملاقات كننده ها به وسیله  سیستم intercom یا از پشت نخواهید داشت. استفاه های بیشتری نیز برای این دوربین ها وجود دارد. برای مثال شما می توانید با وجود آن ها، زمانی كه از منزل دور هستید؛ كودك خود را آرام كرده و او را تحت نظارت قرار دهید؛ یا در صورت شنیدن صدایی مشكوک در شب، اطراف خانه را بازرسی كنید. پس دوربین های مجهز به شنود از بهترین دوربین مداربسته هایی که هستند که می توان انتخاب کرد.

 

"رنج

 

رنج قیمتی انواع دوربین مدار بسته ارزان 

رنج قیمتی دوربین های مدار بسته، بسیار متفاوت بوده و با توجه به شاخصه های مختلف به كار رفته در این سیستم ها، تعیین می شود. علاوه بر عواملی كه پیش تر به آن ها اشاره كردیم؛ وجود ویژگی های ذیل، بر نرخ قیمت انواع دوربین مدار بسته ارزان ، تاثیر گذار هستند:

  • برند دوربین مدار بسته

شاید برند دوربین، بیشترین تاثیر را بر قیمت آن بگذارد. برند های نام آشنایی مانند Sony, Bosh, Panasonic و Axis قطعا هزینه بالاتری را از شما طلب خواهند كرد. اما باید توجه داشته باشید كه در دسترس بودن قطعات دوربین مدار بسته، برای تعمیرات احتمالی آن در آینده، بسیار مهم است. اما یافتن قطعات دوربین های مدار بسته خارجی، گاه خیلی سخت یا ناممكن خواهد بود.

  • تكنولوژی های مختلف به كار رفته در دوربین مدار بسته ( مانند سنسور حركتی)

بر خلاف تصور بیشتر مردم، وجود سنسور حركتی در دوربین ها خیلی نامعمول نبوده و مختص فیلم های سینمایی نیست. یكی از مزیت های وجود سنسور حركتی، كاهش تصویر گرفته شده است. این دوربین تنها در زمان تشخیص حركت در محیط، فیلم برداری كرده و با این كار، فضای ذخیره سازی بیشتری را در هارد دستگاه، باقی می گذارد.

  • كیفیت لنز استفاه شده در سیستم

لنز های ثابت و متحرك، دو سیستم به كار رفته در دوربین های مدار بسته هستند. لنز های ثابت تنها از یك زاویه فیلم برداری كرده و قیمت پایین تری نیز دارند. اما در دوربین های مجهز به لنز متحرك، با تغییر در زاویه فیلم برداری و همچنین بزرگ نمایی تصویر، قابلیت های بیشتری در اختیار كاربران قرار داده می شود. در نتیجه قیمت دوربین هایی با لنز متحرک از لنز ثابت گران تر تمام می شود.

  • جنس بدنه دوربین مدار بسته

فلزی یا پلاستیكی بودن بدنه، تاثیر به سزایی بر هزینه دوربین مدار بسته ارزان خواهد گذاشت. مقاومت بیشتر دوربین های فلزی در برابر عوامل مختلف مانند حرارت و رطوبت، قیمت آن ها را در رنج بالا تری نسبت به انواع پلاستیكی قرار می دهد.

نكات مهم هنگام خرید دوربین مدار بسته اقتصادی

شما برای راه اندازی و استفاده از این سیستم ها، معمولا نیاز به خرید پكیج انواع دوربین مدار بسته ارزان خواهید داشت. به هنگام خرید، لازم است كه به وجود عوامل زیر در تك تك اجزا این پكیج توجه کنید:

  • وجود گارانتی معتبر و پشتیبانی در نصب دوربین مدار بسته( تمامی محصولات آیریویژن دارای 2 سال گارانتی معتبر می باشند)
  • مدل دستگاه DVR و تعداد كانال های تصویری و صوتی آن (تعداد كانال ها از 4 تا 32 عدد متفاوت است.)
  • میزان حافظه دستگاه
  • نوع سیستم به كار رفته در دوربین مدار بسته (آنالوگ، ای اچ دی و شبكه)
  • هزینه تمام شده پکیج دوربین مدار بسته ارزان
  • نوع استفاده از دستگاه (كاربرد به عنوان دوربین مدار بسته ارزان خانگی، امنیتی و …)

 

دوربین مدار بسته ارزان در تهران
دوربین مدار بسته اقتصادی

 

 انواع دوربین مدار بسته خانگی و اداری

دوربین های مدار بسته معمولا بر اساس تكنولوژی ساخت خود، به دو دسته كلی زیر تقسیم بندی می شوند:

  • دوربین های آنالوگ اچ دی

دوربین های آنالوگ با وجود قیمت بالا، ساده ترین انواع دوربین های مدار بسته هستند كه انتظارات كاربر را از این سیستم های نظارتی، برطرف می كنند. هزینه بالای این دوربین ها، منجر به معرفی دوربین های مدار بسته آنالوگ HD شد كه انواع موجود در بازار آن ها شامل: توربو اچ دی، HDCVI، AHD و HDTVI می شود.

  • دوربین های مدار بسته تحت شبكه یا IP

محبوب ترین و کارامد ترین دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته تحت شبکه می باشند .این دوربین های مدار بسته، كیفیت تصویر بسیار بالا تری را در اختیار كاربران قرار می دهند. ویژگی های اختصاصی این دوربین ها گسترده است و بسیاری از نیازهای افراد را نسبت به دوربین های آنالوگ برطرف می کند. دوربین مینی بولت IV-SBL5100 آیریویژن از این نوع دوربین‌ها می‌باشد.

 

 خرید آنلاین دوربین مدار بسته اقتصادی از آیریویژن

آیریویژن، با ده سال سابقه موفق، یكی از برترین شركت های فروش دوربین های مدار بسته است. شما می توانید انواع دوربین مدار بسته را به صورت جداگانه یا در حالت پكیج اقتصادی به روش آنلاین از آیریویژن خریداری نمایید. ارسال سریع و آسان سفارشات، از نمایندگی دوربین مداربسته آیریویژن  انتخابی ایده آل برای شما می باشد.

كلام آخر

در این مطلب درباره ی دوربین های مداربسته اقتصادی با شما عزیزان صحبت کردیم. وجود دوربین مدار بسته در فضای كاری، منزل، فروشگاه و سطح شهر امنیت این محیط ها را به شكل قابل توجهی افزایش می دهد. با وجود این سیستم ها، علاوه بر كاهش احتمال بروز خطرات، امكان پیگیری مزاحمت ها یا مشكلات دیگر پیش آمده نیز از طریق قانونی وجود خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر درباره ی انواع دوربین مدار بسته و قیمت دوربین مداربسته فقط کافی است با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل نمایید.

آیریویژن | IRIVISION

سوالات متداول

  • به چه نکاتی برای خرید دوربین مدار بسته باید توجه کرد؟

وجود گارانتی معتبر و پشتیبانی در نصب دوربین مدار بسته (تمامی محصولات آیریویژن دارای 2 سال گارانتی معتبر می باشند)

  • به چه نکاتی برای خرید دوربین مدار بسته باید توجه کرد؟

وجود گارانتی معتبر و پشتیبانی در نصب دوربین مدار بسته، مدل دستگاه DVR و تعداد كانال های تصویری و صوتی، میزان حافظه دستگاه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۵ رای

14 پاسخ

  1. برای اطلاع از قیمت و خرید حضوری باید چه کاری انجام بدم؟

      1. من قصد سفارش عمده پك دوربين هاي تحت شبكتونو دارم، بايد چيكار كنم؟

  2. آیا دوربین های مدار بسته ارزان قابلیت های پایه ای دوربین مدار بسته رو ارائه میکنن؟ برای نیاز های ابتداییش منظورمه برای یه مغازه

    1. سلام و درود دوست عزیز. بله دوربین مدار بسته اقتصادی آیریویژن می تواند تمامی نیازهای مورد نظر شما را برطرف نماید. شما می توانید برای مشاوره بیشتر و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *