logo irivision
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوربین مداربسته انبار چه ویژگی باید داشته باشد؟

دوربین مدار بسته انبار

همان طور که دوربین مداربسته برای خانه اهمیت بالایی دارد انبار ها هم از جاهایی هستند که نیاز بالایی به تامین امنیت دارند. انبارها محیط پر رفت وآمدی هستندکه تجهیزات بسیاری در آنها نگهداری می شوند. تعداد ورود و خروج انبارها در طول روز بسیار است و پویا بودن این محیط از لحاظ امنیتی می تواند خطرناک باشد. استفاده از سیستم های نظارتی قوی می تواند این نگرانی ها را رفع کند. دوربین مداربسته انبار، شبکه ای از دستگاه هایی می باشد که جهت نظارت محیط انبار و پیرامون آن استفاده می شود.

به دلیل اهمیت بسیار زیاد این دوربین ها باید ویژگی های خاص خود را داشته باشند و برای تامین امنیت انبار مناسب باشند. در ادامه به بررسی چند مورد مهم از ویژگی های سیستم نظارتی انبار می پردازیم:

1-رزولوشن بالا: دوربین های امنیتی که برای انبارها استفاده می شوند باید وضوح تصویر بالایی داشته باشند تا جزئیات بیشتری را نشان بدهند.

2-امکان دید در شب: این ویژگی باعث می شود تا حراست در شب دید بهتری از پیرامون داشته باشد و امکان تشخیص چهره راحت تر خواهد بود.

3-دسترسی از راه دور: اتصال دوربین مداربسته انبار به تلفن همراه باعث می شود تا هر جا که هستید به راحتی به سیستم ها دسترسی داشته باشید.

4-دوربین های ضد ضربه و ضد انفجار: این نوع دوربین ها در مقابل ضربه و آتش سوزی مقاومت دارند و در هر شرایطی تصاویر را ثبت می کنند.

5-دوربین های هوشمند: دوربین هایی که قابلیت تشخیص چهره و حرکت را دارند.

انواع دوربین مداربسته انبار
انواع دوربین مداربسته

نصب، راه اندازی و مدیریت آسان دوربین مداربسته انبار

با این تصور که اکثر انبار ها محیطی به شکل سوله دارند ودارای کاربردهای محیطی مختلفی هستند در هنگام نصب و راه اندازی سیستم های نظارتی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید..

1-ارتفاع سوله: دوربین مداربسته انبار باید بر اساس وسعت محیط و ارتفاعی که روی آن قرار میگیرد انتخاب شود. به صورت کلی باید براساس وسعت محیط تعداد دوربین ها را تعیین کرد.

2-کابل کشی: کابل های مورد نیاز براساس محاسباتی که کارشناسان انجام می دهند از داخل لوله های فلکسیبل عبور می کنند و دور تا دور محیط سوله کابل کشی انجام می شود.

تمامی دوربین های نصب شده باید دارای این ویژگی باشند که تمامی منطقه را مورد پوشش قرار دهند. صفر تا صد انجام اینکار توسط تیم حرفه ای و کارشناسان فنی انجام می شود. دوربین مداربسته انبار،  بسیار امنیتی بوده و دوربینی که برای چنین محیطی اختصاص می یابد باید رزولوشن بالایی در ضبط تصاویر داشته باشد.

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته
نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

مزایای سیستم دوربین امنیتی انبار چیست؟

نصب دوربین مداربسته انبار نقش بازدارنده برای سارقان احتمالی دارد. در صورت بروز هر نوع اتفاقی از طریق دوربین های مداربسته می توان علت وقوع حادثه را پیدا کرد. از طرفی به دلیل حجم کاری بالا، صاحبان کسب وکار نمی توانند مرتب در محل کار خود حضور داشته باشند و از طریق دوربین های مداربسته که به سیستم گوشی های هوشمند متصل می شود،‌ محل کار خود را کنترل می‌کنند.

یکی دیگر از مزایای دوربین مداربسته ایمن تر شدن محیط کار است که تضمین می کند تا به دلیل نظارت سیستمی کلیه مسائل بهداشتی و ایمنی رعایت شود. دوربین مداربسته سیستم های امنیتی مدرن این امکان را ایجاد می کند که هزینه محافظت از محل کسب و کار خود را به میزان زیادی کاهش بدهید.

خرید دوربین مداربسته انبار با کیفیت

قیمت دوربین مداربسته انبار به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آن نوع دوربین و برند سازنده دوربین می باشد. شرکت های مختلفی اقدام به فروش دوربین های مداربسته می کنند که برای اماکنی مانند انبارها و سوله ها و کارخانجات مناسب هستند. به طور مثال شرکت دوربین مداربسته آیریویژن از جمله شرکت هایی است که محصولات تخصصی و بروز دنیا را به بازار ارائه می کند.

برای تهیه دوربین های مداربسته با کیفیت ابتدا باید با کارشناسان حرفه ای مربوطه مشورت کنید تا متناسب با نیاز مشتری و محلی که باید دوربین ها درآنجا نصب شوند دستگاهی با کیفیت و مقرون به صرفه را به شما معرفی کنند. کارشناس با بررسی محل مورد نظر زوایای نصب را تعیین می کنند و تعداد دوربین و نوع آنها در این مرحله مشخص می شود.

برای خرید عمده دوربین مدار بسته آیریویژن تماس بگیرید

 

برای خرید عمده دوربین مدار بسته آیریویژن تماس بگیرید

جمع بندی

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم دوربین مداربسته انبار یک ابزار مهم و امنیتی محسوب می شود که باید در سوله‌ ها مورد استفاده قرار گیرند. ضروری است که این دوربین‌ ها از ویژگی ‌های مهمی که در این مطلب اشاره شد برخوردار باشند تا بتوانند حداکثر کارایی را ارائه دهند.

آیریویژن

سوالات متداول

  • دوربین های نظارت بر انبار چه ویژگی هایی دارند؟

روزولوشن بالا، امکان دید در شب و دسترسی از راه دور از ویژگی های مهمی هستند که باید به آنها دقت کرد.

  • هنگام نصب و راه اندازی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای نصب دوربین مداربسته انبار باید به ارتفاع سوله و کابل کشی توجه کنیم تا به درستی انجام شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *