دوربین مداربسته آیریویژن
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

نقشه حرارتی پیشرفته، کسب و کار خود را هوشمندانه مدیریت کنید!

به عنوان یک سیستم تحلیل گر در داخل دوربین مداربسته آیریویژن، قابلیت نقشه حرارتی یا Heat Map یک فناوری پیشرفته است که قدرتی فراتر از امنیت به شما می دهد.

با استفاده از آن می توانید متوجه شوید که شلوغ ترین قسمت تصویر کجاست و رفتار مشتریان خود را به راحتی با نصب دوربین مداربسته بی سیم آیریویژن در فروشگاه خود متوجه شوید. همچنین می توان از آن برای ارزیابی ترافیک مناطق پرجمعیت مانند موزه ها، بزرگراه ها یا پارک های تفریحی استفاده کرد.

ردیابی-لحظه-ای-مشتری

ردیابی لحظه ای مشتری با دوربین مداربسته تحت شبکه

با استفاده از این قابلیت، مسیر و اقدامات مشتریان را در فروشگاه های خود در زمان واقعی ردیابی و ثبت کنید تا از نظارت فعال اطمینان حاصل کنید و ایده روشنی در مورد جایی که آنها ترجیح می دهند حضور داشته باشند به دست آورید. 

بهبود-چیدمان-فروشگاه-آیریویژن

بهبود چیدمان فروشگاه

جذاب ترین مناطق را برای مشتریان خود کشف کنید. این قابلیت دوربین مداربسته تحت شبکه به شما کمک می کند تا تصمیمات موثری در مورد محل قرارگیری محصول و موقعیت قفسه ها بگیرید.

گزارش های تفصیلی برای مدیران با دوربین مداربسته بی سیم

با انجام پیکربندی‌های مختلف دقیق و ایجاد گزارش‌های گرافیکی بصری بر اساس فضا و زمان، می‌توانید داده‌های بصری ارزشمندی را از دوربین مداربسته بی سیم دریافت کنید که به مدیریت هوشمند کسب‌وکار برای راه‌حل‌های خرده‌فروشی هوشمندانه کمک زیادی می‌کند.

استقرار-آسان-دوربین-امنیتی-آیریویژن

استقرار آسان

فقط به یک دوربین آیریویژن، بدون هیچ دستگاه اضافی نیاز دارید! فقط با چند تنظیم ساده می‌تواند فوراً در دسترس باشد، که تجربه کاربری واقعاً راحتی را برای شما خواهد داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *